VINEX ondersteunt wereldwijde peiling WFA naar diversiteit en inclusie in marcom-industrie

VINEX ondersteunt wereldwijde peiling WFA naar diversiteit en inclusie in marcom-industrie

De World Federation of Advertisers organiseert deze zomer de eerste wereldwijde peiling onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. Het onderzoek is opgezet om vast te stellen hoe het met diversiteit en inclusie in de branche is gesteld. Onderzocht wordt hoe divers de branche is samengesteld en hoe medewerkers de aanpak binnen hun eigen organisatie ervaren.

 

Als VINEX ondersteunen we dit initiatief van harte. bvA, VIA en het Dutch Marketing Diversity Fund zijn partners bij dit initiatief. Het doel is om samen een maximale deelname aan de peiling te behalen.

VINEX roept relaties op om op 1 juli 2021 mee te doen aan de All-in Monitor. Op deze dag bestaat het Dutch Marketing Diversity Fund precies een jaar. Deelname aan de peiling kan op 1 juli a.s. en neemt ca. 15–20 minuten in beslag. VINEX verspreidt een deelnamelink onder de relaties. Die link kan gedeeld worden met collega’s.

Dit onderzoek is cruciaal voor het bepalen waar de branche staat op het gebied van diversiteit en inclusie. Als alle marketing en communicatieprofessionals participeren, wordt het mogelijk om inzichten te krijgen in de stand van zaken in Nederland. Met die inzichten kan sector toewerken naar een divers en inclusief klimaat waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt.

 

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.