Binnenkort beschikbaar: ‘a digital day in a life’

verenigde internet exploitanten

Binnenkort beschikbaar: ‘a digital day in a life’

Passief meten maakt online bereikonderzoek actueel en spannend. Het bereik van mediamerken fluctueert van dag tot dag. Sportsites pieken door het succesvolle vrouwenvoetbal, Buienradar raakt oververhit bij strandweer en nieuwssites ervaren topdrukte tijdens breaking news.

A digital day in a life: het verloop van online bereik binnen de dag

NOBO levert wekelijks nieuwe data op. Dankzij dag-steekproeven is het dagelijkse verloop van traffic op sites en apps goed waarneembaar. Maar hoe consumeren doelgroepen online media door de dag heen?

Bereik online media van uur tot uur

Bereik online media van uur tot uur

Online bereik van uur tot uur 

Zijn er verschillende patronen bij doelgroepen of typen content? Verschillen merken op dit punt van elkaar? De eerste, voorlopige analyses laten zien dat de trends binnen de dag valide zijn. Het online bereik is in principe van uur tot uur te volgen.

We steken ons enthousiasme voor deze ‘a digital day in a life’-optie niet onder stoelen of banken en werken momenteel aan een whitepaper over dit intra-dagbereik. Ook onderzoeken we of mediaplanning-software kan zorgen voor analyses binnen de dag. Houd de VINEX-nieuwsbrief in de gaten voor de eerste insights op dit gebied.

 

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.