Online bereik

verenigde internet exploitanten

UITLEG

Online bereik

NOBO is in staat om het internetgedrag van de Nederlanders op alle online mediaplatforms te meten, zowel cross-device als per mediakanaal. 24/7, iedere dag opnieuw.
TRANSPARANT
Het bereik en profiel van de online mediamerken zijn voor iedere mediaprofessional toegankelijk. VINEX maakt met NOBO de markt  dus transparant. De onderzoeksopzet en rekenregels zijn met experts vastgesteld en voor iedereen na te slaan.
ANALYSES
Om de NOBO-data optimaal te benutten, kun je het best gebruik maken van mediaplanning-software. Updates worden wekelijks aangeleverd, meestal halverwege de werkweek. Geïnteresseerden zonder software kunnen gebruik maken van de maandelijkse toplijsten.
RIJKDOM DATA
Waar gangbare online analytics zich beperken tot visits en pageview, rapporteert NOBO over het bereik van échte consumenten. Er is veel over de doelgroepen in de data te vinden. Op die wijze is elke adverteerders-doelgroep of -segment te exploreren.
ENGAGEMENT
NOBO beperkt zich niet tot de gangbare doelgroepen en standaard bereikscijfers. In de data zijn veel meer metrics terug te vinden. Met name de kwaliteit van bereik van mediamerken. Engagement-begrippen als time spend, bezoekfrequentie en -terugkeer zijn ook in de data opgenomen.